Publikacja

Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy
Autor/autorzy: Anna Pluta, Grażyna Paulina Wójcik

Słowa kluczowe: kompetencje współczesnego pracownika, kompetencje organizacji pracy i zarządzania czasem

Rok publikacji: 2014

Obszar i dziedzina wiedzy:

  • Organizacja i zarządzanie
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi

Rodzaj publikacji: Artykuł

Adres www do publikacji: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/55/id/1103

Źródło publikacji: E-mentor, dwumiesięcznik SGH w Warszawie

O czym jest publikacja/opracowanie? Jaki jest cel pracy, czego dotyczy? :

Autorki artykułu poszukują odpowiedzi na pytana: jakich konkretnie kompetencji brakuje osobom wchodzącym na rynek pracy i jak wielka jest skala braków w działaniach związanych z organizacją pracy własnej?

Kogo powinna zainteresować? Wymień grupy potencjalnych odbiorców. :

- przedsiębiorców;
- pracowników HR;
- studentów;
- naukowców.

Dlaczego warto ją przeczytać? Co da przeczytanie publikacji? - wykorzystaj tzw. język korzyści. :

- wskazanie wagi umiejętności organizacji pracy i jej znaczenia;
- ukazanie konieczności doskonalenia tych umiejętności u pracowników.

Jakie zastosowano metody? W jaki sposób osiągnięto cel pracy? :

Analiza literatury i wyników badań przeprowadzonych przez krajowe ośrodki badawcze.
W szczególności wykorzystanie:
- Kompetencje i kwalifikacje poszukiwane przez pracodawców wśród absolwentów szkół wyższych wchodzących na rynek pracy, wyniki badania przeprowadzonego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Amerykańską Izbę Handlu w Polsce oraz Ernst & Young, Warszawa, maj 2012;
- badań własnych wśród absolwentów szkół wyższych, 2012.

Pobierz

Data utworzenia: 14 października 2015 14:32:58 | Data modyfikacji: 14 października 2015 14:33:26 | Opublikowane przez: Anna Pluta
Informacja o cookies

Zgadzam się Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej na ten temat znajdziesz w Regulaminie Platformy Matrix.