Publikacja
Słowa kluczowe: kompetencje współczesnego pracownika, kompetencje organizacji pracy i zarządzania czasem
Rok publikacji: 2014
Obszar i dziedzina wiedzy:
Rodzaj publikacji: Artykuł
Adres www do publikacji: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/55/id/1103
Źródło publikacji: E-mentor, dwumiesięcznik SGH w Warszawie
O czym jest publikacja/opracowanie? Jaki jest cel pracy, czego dotyczy? :
Autorki artykułu poszukują odpowiedzi na pytana: jakich konkretnie kompetencji brakuje osobom wchodzącym na rynek pracy i jak wielka jest skala braków w działaniach związanych z organizacją pracy własnej?
Kogo powinna zainteresować? Wymień grupy potencjalnych odbiorców. :
- przedsiębiorców;
- pracowników HR;
- studentów;
- naukowców.
Dlaczego warto ją przeczytać? Co da przeczytanie publikacji? - wykorzystaj tzw. język korzyści. :
- wskazanie wagi umiejętności organizacji pracy i jej znaczenia;
- ukazanie konieczności doskonalenia tych umiejętności u pracowników.
Jakie zastosowano metody? W jaki sposób osiągnięto cel pracy? :
Analiza literatury i wyników badań przeprowadzonych przez krajowe ośrodki badawcze.
W szczególności wykorzystanie:
- Kompetencje i kwalifikacje poszukiwane przez pracodawców wśród absolwentów szkół wyższych wchodzących na rynek pracy, wyniki badania przeprowadzonego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Amerykańską Izbę Handlu w Polsce oraz Ernst & Young, Warszawa, maj 2012;
- badań własnych wśród absolwentów szkół wyższych, 2012.
Zgadzam się Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej na ten temat znajdziesz w Regulaminie Platformy Matrix.