Publikacja

Strategia rozwoju miasta Szczecina a jego wizerunek w świetle wyników badań
Autor/autorzy: Karol Kuczera

Słowa kluczowe: strategia rozwoju Szczecina, marketing miejsca, wizerunek Szczecina

Rok publikacji: 2014

Obszar i dziedzina wiedzy:

  • Badania społeczne i rynkowe
    • Badania marketingowe
    • O poznaniu i komunikacji społecznej
    • The Client Voice
  • Organizacja i zarządzanie
    • Marketing
    • Zarządzanie organizacją

Rodzaj publikacji: Artykuł

Adres www do publikacji: http://www.przegladorganizacji.pl/strategia-rozwoju-miasta-szczecina-a-jego-wizerunek-w-swietle-badan-naukowych/numer-112014

Źródło publikacji: Przegląd Organizacji nr 11/2014

O czym jest publikacja/opracowanie? Jaki jest cel pracy, czego dotyczy? :

W artykule zaprezentowano i poddano interpretacji wyniki badań ankietowych dotyczących wizerunku Szczecina w opinii studentów.
Tłem dyskusji jest krótki przegląd zagadnień związanych z kształtowaniem marki miejsc oraz rolą tego procesu w strategii zarządzania miastem na przykładzie miasta Szczecin.

Kogo powinna zainteresować? Wymień grupy potencjalnych odbiorców. :

Osoby zainteresowane zagadnieniem zarządzania marką, w szczególności marką miejsc oraz wszyscy, których interesuje wizerunek miasta w oczach studentów.

Dlaczego warto ją przeczytać? Co da przeczytanie publikacji? - wykorzystaj tzw. język korzyści. :

Artykuł pozwala zapoznać się z nowym nurtem marketingu - marketingiem miejsc oraz ukazuje rzeczywisty obraz marki Szczecina wśród badanej społeczności.

Jakie zastosowano metody? W jaki sposób osiągnięto cel pracy? :

badania ankietowe, dyferencjał semantyczny, statystyki opisowe, głównie pozycyjne

Pobierz

Data utworzenia: 28 maja 2015 15:33:13 | Data modyfikacji: 28 maja 2015 15:36:56 | Opublikowane przez: Karol Kuczera
Informacja o cookies

Zgadzam się Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej na ten temat znajdziesz w Regulaminie Platformy Matrix.